Twitter v poslednom štvrťroku pridali 5 miliónov používateľov denne, čím spoločnosť celkovo dosiahlo 139 miliónov dolárov. To je navyše číslo od tej doby, čo Twitter začal vykazovať štatistiku denného používania začiatkom tohto roka a predstavuje najvyšší ročný rast za takmer dva roky.
Aj keď je to skvelé znamenie pre Twitter – čo naznačuje, že nedávne zmeny na platforme boli úspešné pri udržaní a prilákaní používateľov – to je do veľkej miery aj príbeh, ktorý si od nás chcú vziať. Od tohto štvrťroku už sociálna sieť neoznamuje, koľko mesačných užívateľov má a tento počet strávil celý rok na ústupe, ale iba v prvých mesiacoch tohto roka opäť rástol.Loga od spoločnosti Twitter..jpg
Gigant povedal, že čísla denného používania sú „najlepším spôsobom, ako merať náš úspech“. Je to však frustrujúco tupé aj vo svojej prezentácii, keď hovorí, že ich vlastné čísla denného používania „nie sú porovnateľné“ s číslami denného používania iných spoločností, pretože ostatné organizácie počítajú inak. Sociálna sieť hovorí, že rozdiel je v tom, že počítajú iba denných užívateľov, ktorým sa zobrazujú reklamy, zatiaľ čo iné firmy počítajú používateľov, ktorí ich nevidia.
To znamená, že sociálna sieť nechce svojich 139 miliónov denných užívateľov v porovnaní s 203 miliónmi denných používateľov Snapchatu, 500 mil denných používateľov Instagramu, 1,59 miliardy užívateľov Facebooku. Sociálna sieť nemusí nevyhnute priamo konkurovať žiadnej z týchto služieb, ale v porovnaní ukazuje, o koľko je denné používanie služby je skutočne menšie.Twitter ilustrácia..png
Gigant strávil väčšinu z minulého roka bojovaním s klesajúcim používaním a znižovaním robotov, spamu a ďalších zlých hercov zo svojej platformy. Toto vyčistenie malo za následok veľa zníženého používania pri odstraňovaní AI, ale spoločnosť dúfala, že zlepšením jeho celkovej platformy by to nakoniec viedlo k lepšej skúsenosti a ku zvýšeniu počtu používateľov. Keďže sa zmenili metriky používania, je ťažké povedať, koľko sa skutočne odohralo. Ale teraz sa počet stále zvyšuje.